Wybierz ustawienia regionalne:
Zatwierdź
0
Koszyk
0,00 PLN
Koszyk
0,00 PLN , 0 poz.
Twój koszyk jest pusty

Kategorie

Strony informacyjne

Jak składać zamówienia

Zamówienie przez telefon
1. Wybierz z katalogu produkty, zapisz ich nazwę, indeks, stronę katalogu na której się znajdują oraz ilość, którą chciałbyś zamówić.


2. Zadzwoń do działu Obsługi Klienta, by przekazać swoje zamówienie, W przypadku szczegółowych pytań uzyskasz
odpowiedzi od osoby u której składasz zamówienie.

Zamówienie faksem
1. Zamówienie prosimy składać na skopiowanych formularzach zamówień z ostatnich stron katalogu .

2. Zamówienia prosimy kierować na podane na stronach 2 i 3 katalogu numery telefonów i faksów.

3. Bardzo prosimy o dokładne i precyzyjne wypełnienie poszczególnych pozycji formularzach zamówienia ze szczególnym
uwzględnieniem indeksu oraz ilości zamawianego towaru wraz z jednostką miary.

4. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy Państwa o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, Działem Handlowym
lub z naszym przedstawicielem handlowym.

Zamówienie przez Internet
1. Zapraszamy do korzystania z możliwości zakupów w naszym sklepie internetowym , lub platformie www.azbiuro.platforma.osaa.com.pl Prezentujemy tam cześć naszej oferty.
Na stronie znajdziecie Państwo również wzór formularza zamówienia.
Dostawy towaru

2. Zamówienia realizujemy w ciągu 24/48 godzin /nie licząc dni wolnych od pracy/

3. Zamówione przez Państwa towary dostarczamy bezpłatnie własnym transportem.

4. Zamówione towary, których chwilowo brakuje w naszym magazynie, możemy w porozumieniu z Państwem zastąpić
innymi, równoważnymi produktami lub też dostarczyć je w późniejszym, uzgodnionym terminie.

Zamówienia specjalne
1. Przyjmujemy zamówienia na towary nie występujące w katalogu. Każde takie zamówienie jest traktowane jako
indywidualne i podlega osobnym procedurom.


2. Zapewniamy utrzymanie stanów magazynowych na produktu nie występujące w katalogu,
a które systematycznie Państwo kupują.

3. Towary oznaczone w naszym katalogu piktogramem ”na zamówienie”, traktujemy jako ofertę specjalną.

4. Terminy dostaw na towary specjalne nasi handlowcy i telemarketerzy uzgodnią
z Państwem indywidualnie.

Sposób płatności
1. Gotówką - zostanie pobrana przy dostawie przez osobę upoważnioną.


2. Przelewem - informację na temat możliwości uzyskania odroczonej formy
płatności uzyskacie Państwo od naszych przedstawicieli handlowych lub
pracowników Biur Obsługi Klienta.

3. Za pobraniem - płatne przy odbiorze dostawy.

4. Płatność elektroniczna Payu

5. Warunkiem uzyskania odroczonego terminu płatności jest złożenie przez
Państwa potwierdzonych
„za zgodność z oryginałem” dokumentów wymienionych poniżej:
odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej
Regon potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego płatnika VAT /NIP/

 

Proszę czekać, trwa ładowanie...